★
☆
①
زخم هايم
سربازند و من
درد مي كشم از خدمتشان...
★
☆
②
در اتاق سرد تنهائي
كنار شومينه
تنها ياد تو گرمم مي كند!
★
☆
③
هر بار
آه می کشم
بوم دلم می سوزد!
★
☆
④
اين است حكايت عشق
چشم هايت كه مي بارد
گونه هايم خيس مي شود!
★
☆
(5)
اینقدر زیر و رویم نکن
والله
ریگی به کفشم نیست!
★
☆
(6)
روز به روز برایم گرانتر می شوی
نمی دانم ارزش دل من پائین است
یا تورم عشق بالا!
★
☆
(7)
بر من که می تابی
چشمانم پر از اشک می شود
خورشید من!
★
☆
(8)
وقتی که لگدمال می شود!
چه فرقی می کند فرش اصفهان ، تبریز ، یا دلم!
در زیر پای تو؟
★
☆
(9)
اشکم رقصید
در جشن رقیبم
و هلهله ی شادی تو!
★
☆
(10)
"عشق"
الاکلنگی ست که "من" را پائین می کشد
"تو" را بالا!
★
☆
(11)
شب را ترجیح می دهم
وقتی که در روز
ستاره ها ناجوانمردانه می میرند!
★
☆
(12)
آنقدر
بریدی از من
که تمام شدم...
★
☆
(13)
مدام بوسه می زند
بر تن قفس ش
ماهی!
★
☆
(14)
چترت را بینداز
دستانم را چتر می کنم بر سرت
شاید برف رو سفیدم کند!
★
☆
(15)
شنیده ام از سردی شهر پنهان شده ای!
شال و کلاه کرده ام تا برای یافتنت
شهر را به آتش بکشم!
★
☆
(16)
دستت را که "ها" می کنی
لبهایت غنچه می شود
و زمستان ، بهار...
★
☆
(17)
لالایی می خوانم
برای کودک درونم
شاید که این غرور لعنتی بخوابد!
★
☆
(18)
کاش می توانستم
کوه ها را جا به جا کنم
شاید خستگی ام رفع شود...
★
☆
(19)
هر بار
با خود گفتم که می آیی این بار
نیامدی و این بار ها در دلم شد انبار!
★
☆
(20)
چقدر مغرور شده ای!
این روزها برایت ترازویی هستم دیجیتال!
مرا زیر پا می گذاری و قدر خودت را می دانی...
★
☆
(21)
هی تصویر تو...
دفتر نقاشی ام پر شد
بس که انتظار کشیدم!
★
☆
(22)
کاش هرگز عاشق نمی شدم
مرگ بر عشق
مرگ بر عشق که تو را از من گرفت!
★
☆
"افلاطون پاشائی پور"
سه گانی حسرت...ما را در سایت سه گانی حسرت دنبال میکنید
برچسب: سه گانی سپید, نویسنده: بازدید: 13